loading...
دانلود هــا
تبلیغات

فروش شارژ گیفت کارت پرداخت قبوض

Top Game
دانلود بازی پرطرفدار کشتی کج 2015 برای کامپیوتر با عنوان
2K15
را میتوانید رایگان از دانلود ها دانلود کنید
دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

برای دانلود کلیک کنید

ho3.th بازدید : 163 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این دوره آموزشی شما با چگونگی ساخت یک تصویر اغراق شده با استفاده از ایجاد افکت های خلاقانه بر روی یک تصویر استوک در نرم افزار فتوشاپ آشنا می شوید. استفاده از افکت های متنوع در فتوشاپ به شما کمک می کند تا هنگام طراحی ایده اصلی خود را برجسته نموده و پروژه های خود را بسیار تاثیرگذار تر از قبل به اتمام برسانید. به طور کلی نرم افزار پرطرفدار فتوشاپ ابزارها و امکانات زیادی در زمینه ادیت و بهبود کیفیت عکس ها برای کاربران فراهم نموده است. که با کمی خلاقیت و استفاده از تکنیک های خاص می توانید بیشترین استفاده را از قابلیت های آن ها برده و تصاویری منحصربفرد داشته باشید.در دوره آموزشی Digital Tutors Creating Powerful Lighting Effects in Photoshop شما با چگونگی ایجاد افکت هایی از اشعه های نور و آتش در نرم افزار فتوشاپ آشنا می شوید.


ho3.th بازدید : 160 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی زیبا در سبک استراتژی برای iOS است . در این بازی باید با نهایت درایت و تلاش خود و با استفاده از قدرت ها و معجون هایی که بازی در اختیار شما قرار میدهد از عبور دشمنانان اسکلتی جلوگیری کنید و با برنده شدن در هر مرحله بتوانید به ۲۵ مدال این بازی دست یابید . ویژگی های این بازی ۲۴ صحنه گوناگون بازی ، گیم پلی اعتیاد آور ، وجود ۱۵ نوع از اسکلت ، وجود ۶ نوع برج ، وجود ۳ سطح از دشواری و … میباشد . همچنین این بازی به صورت کاملا سه بعدی است و محصول استودیوی PlayShore میباشد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.


ho3.th بازدید : 283 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نام مستند : Don’t Look Down

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان:  45 دقیقه

حجم: ۶۷۵ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان :با کوهنورد و ورزشکار مشهور James Kingston همراه شده تا یکی از هیجان انگیزترین حرکات را انجام دهیم. به پایین نگاه نکنید! در این مستند شما از دوربینی که بر سر جیمز قرار دارد نظاره گر این حرکات هیجان انگیز هستید. جیمز بدون استفاده از تجهیزات ایمنی بر روی برج های بلند، جرثقیل هایی با ارتفاع حدود ۳۰۰ متر راه می رود! یک حرکت اشتباه و عدم تمرکز ممکن است به قیمت جان وی تمام شود. این مستند محصول Channel 4 می باشد.هم اکنون میتوانید این مستند رااز دانلودها دریافت نمایید .

 

ho3.th بازدید : 131 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار مفید برای حذف پسورد فایل های PDF است . شما توسط نرم افزار VeryPDF PDF Password Remover میتوانید به راحتی و به آسانی توسط یک کلیک رمز عبور از بین ببرید و بدون هیچ گونه محدودیت نهایت استفاده ببرید . امکانات این نرم افزار پشتیبانی از ورژن‌ های مختلف PDF ، قابلیت بازگشایی رمزها تا سطح ۱۲۸ بیتی ، قابلیت drag & drope ، قابلیت ویرایش در فایلها ، بدون نیاز به نرم افزار Adobe Acrobat و … میباشد .


ho3.th بازدید : 174 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار Shotcut یک ویرایشگر آسان ویدئویی می باشد که با ارائه ابزارهای حرفه ای امکان ویرایش ویدئو را در سریع ترین صورت فراهم می کند. این برنامه با ارائه یک رابط کاربری خوب و با کمک ابزارهای در دسترس امکان ویرایش ویدیو ها با فیلتر هایی نظیر Blur, Color Grading, Crop, Glow, Mirror, Saturation, Sharpen و عکست هایتان نظیر BMP, GIF, JPEG, PNG, SVG, TGA, TIFF را فراهم می کند . همچنین امکان ضبط از دسکتاپ ویندوز هم وجود دارد . ویژگی های این نرم افزار امکان Drag & Drop ، کنترل حجم صدا ، قابلیت افکت گذاری تصاویر و … میباشد .


ho3.th بازدید : 177 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همیشه یکی از مهمترین جنبه های فیلم رنگ ها هستند و فیلمسازان همیشه سعی در بهبود و ارتقاء کیفیت فیلم های خود هستند ، DaVinci Resolve یکی از بهترین نرم افزارهای در زمینه تدوین، ویرایش و تصحیح رنگ ها است تا بتوان به بهترین نحو خروجی مناسبی از ویدیو‌ها گرفت . در این نرم افزار بیش از ۴۰۰ ابزار اصلاح رنگ در اختیار کاربر قرار میدهد و شاهد بهتر شدن ویرایش تصاویر ۳D Stereo در این نسخه شده ایم . همچنین این نرم افزار به صورت RealTime میباشد یعنی هیچ لیمیت یا محدودیت در استفاده از سخت افزار ندارد . Davinci Resolve از تمامی فایل های کمپانی های دوربین نظیر Canon , Nikon , Phantom , GoPro در اندازه های محتلف پشتیبانی میکند . از دیگر ویژگی های این نرم افزار سرعت بالای ادیت ، امکان Noise Reduction ، امکان تغییر رنگ چشم و … میباشد . این نرم افزار محصول کمپانی BlackMagic Design است .

 


ho3.th بازدید : 1031 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سریال کره ای سقوط برای بی گناهی – Falling for Innocence

قسمت ۱۰ اضافه شد

مشخصات

عنوان : سقوط برای بی گناهی – Falling for Innocence – 순정에 반하다
ژانر : رمانتیک – کمدی
کارگردان : Ji Yeong-Su
نویسنده : Yoo Hee-Gyung
شبکه : JTBC
تعداد قسمت ها : ۱۶
تاریخ پخش : April 3, 2015
روز های پخش : جمعه ها و شنبه ها ۲۱:۵۰
محصول : کره ی جنوبی
بازیگران :

 Kim So Yeon
 Jung Kyung Ho
 Yoon Hyun Min
Gong Hyun Joo
Jo Eun Ji
Park Young Kyu

خلاصه داستان :

پدر مین هو( جانگ کیونگ هو) صاحب یک شرکت بزرگه ولی بعد مرگ ناگهانی پدرش شرکت به دست عموش میوفته و مین هو رو از اونجا میندازه بیرون و باعث میشه شخصیت مینهو بد بشه و تو کار خلاف بیوفته. به مینهو قلبی پیوند میزنن که به خاطر این قلب پاک شخصیت منفیش عوض میشه و کم کم عواطف و احساسات گرمش برمیگرده و عاشق زنی به اسم کیم سونگ جو (کیم سو یون) میشه و معنی عشق رو درک میکنهجون هی ( یون هیون می) هم با این دونفر وارد مثلث عشقی میشه


ho3.th بازدید : 199 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سریال کره ای Missing Noir M

قسمت ۶ اضافه شد

مشخصات

عنوان : Missing Noir M – 실종느와르 M
ژانر : اکشن – جنایی – کارآگاه- هیجان انگیز
کارگردان : Lee Seung-Young, Kim Gun-Hong
نویسنده : Lee Yoo-Jin
شبکه : OCN
تعداد قسمت ها : ۱۰
تاریخ پخش : March 28 – May 30, 2015
روزهای پخش : شنبه ۲۳:۰۰
محصول : کره ی جنوبی
زیرنویس : فارسی

بازیگران :

Kim Kang Woo
Park Hee Soon
Jo Bo Ah
Kim Gyu Chul
Park So Hyun
Kang Ha Neul

خلاصه داستان :

گیل سو هیون ( کیم کانگ وو ) یه فرد خیلی خیلی خیلی زیاد باهوشه . توی سن ۱۰ سالگی وارد هاروارد میشه  و بعد از فارغ التحصیلی به مدت ۱۰ سال توی FBI کار کرده و بعد به کره برگشته ، و الان به عنوان مدیر تیم مامورین مخفی ویژه کار میکنه . کارگاه او دائه یونگ (پارک هی سون ) هم به تیم مامورین مخفی ویژه ملحق میشه . قبلاً به مدت ۲۰ سال کاراگاه بوده و خیلی هم تو کارش وسواس داشته

 

ho3.th بازدید : 207 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای به روز رسانی درایور کارت گرافیک ، آن را حذف و نسخه جدید درایور را نصب کرده باشید و معمولا پس از نصب مجدد آنها تمامی اثرات در رجیستری باقی میماند. Display Driver Uninstaller نرم افزار ای برای حذف کامل درایورهای سیستم شامل درایور کارت گرافیک شرکت‌ های معروف AMD/NVIDIA می‌باشد . همچنین Display Driver Uninstaller از زبان های متعددی پشتیبانی کرده و به کارایی بهتر و بالاتر کارت گرافیکی و سیستم کمک می کند . پاک کردن اطلاعات درایور از رجیستر ، بسیار کم حجم ، حذف نمایش خط فرمان ، پشتیبانی از تمامی کارت گرافیک ها و … از ویژگی های این نرم افزار است .


فیس نما

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,220
  • بازدید ماه : 1,220
  • بازدید سال : 29,370
  • بازدید کلی : 296,622
  • برترین موسیقی هفته
    آرمین زارعی
    بزار پلی شه موزیکم
    آرمین زارعی - بزار پلی شه موزیکم

    آرمین تو ای اف ام - بذار پلی شه موزیکم

    سریال پیشنهادی
    سریال کنستانین
     - یه سریال جذاب و جالبه برای افرادی که به سریال های تخیلی علاقه دارن
    http://media.dcentertainment.com/sites/default/files/TV_Gallery_Constantine01_53712d01f179e9.81662124.jpg