loading...
دانلود هــا
تبلیغات

فروش شارژ گیفت کارت پرداخت قبوض

Top Game
دانلود بازی پرطرفدار کشتی کج 2015 برای کامپیوتر با عنوان
2K15
را میتوانید رایگان از دانلود ها دانلود کنید
دانلود بازی WWE 2K15 برای PC

برای دانلود کلیک کنید

ho3.th بازدید : 129 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار مفید برای حذف پسورد فایل های PDF است . شما توسط نرم افزار VeryPDF PDF Password Remover میتوانید به راحتی و به آسانی توسط یک کلیک رمز عبور از بین ببرید و بدون هیچ گونه محدودیت نهایت استفاده ببرید . امکانات این نرم افزار پشتیبانی از ورژن‌ های مختلف PDF ، قابلیت بازگشایی رمزها تا سطح ۱۲۸ بیتی ، قابلیت drag & drope ، قابلیت ویرایش در فایلها ، بدون نیاز به نرم افزار Adobe Acrobat و … میباشد .


ho3.th بازدید : 173 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار Shotcut یک ویرایشگر آسان ویدئویی می باشد که با ارائه ابزارهای حرفه ای امکان ویرایش ویدئو را در سریع ترین صورت فراهم می کند. این برنامه با ارائه یک رابط کاربری خوب و با کمک ابزارهای در دسترس امکان ویرایش ویدیو ها با فیلتر هایی نظیر Blur, Color Grading, Crop, Glow, Mirror, Saturation, Sharpen و عکست هایتان نظیر BMP, GIF, JPEG, PNG, SVG, TGA, TIFF را فراهم می کند . همچنین امکان ضبط از دسکتاپ ویندوز هم وجود دارد . ویژگی های این نرم افزار امکان Drag & Drop ، کنترل حجم صدا ، قابلیت افکت گذاری تصاویر و … میباشد .


ho3.th بازدید : 176 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همیشه یکی از مهمترین جنبه های فیلم رنگ ها هستند و فیلمسازان همیشه سعی در بهبود و ارتقاء کیفیت فیلم های خود هستند ، DaVinci Resolve یکی از بهترین نرم افزارهای در زمینه تدوین، ویرایش و تصحیح رنگ ها است تا بتوان به بهترین نحو خروجی مناسبی از ویدیو‌ها گرفت . در این نرم افزار بیش از ۴۰۰ ابزار اصلاح رنگ در اختیار کاربر قرار میدهد و شاهد بهتر شدن ویرایش تصاویر ۳D Stereo در این نسخه شده ایم . همچنین این نرم افزار به صورت RealTime میباشد یعنی هیچ لیمیت یا محدودیت در استفاده از سخت افزار ندارد . Davinci Resolve از تمامی فایل های کمپانی های دوربین نظیر Canon , Nikon , Phantom , GoPro در اندازه های محتلف پشتیبانی میکند . از دیگر ویژگی های این نرم افزار سرعت بالای ادیت ، امکان Noise Reduction ، امکان تغییر رنگ چشم و … میباشد . این نرم افزار محصول کمپانی BlackMagic Design است .

 


ho3.th بازدید : 206 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای به روز رسانی درایور کارت گرافیک ، آن را حذف و نسخه جدید درایور را نصب کرده باشید و معمولا پس از نصب مجدد آنها تمامی اثرات در رجیستری باقی میماند. Display Driver Uninstaller نرم افزار ای برای حذف کامل درایورهای سیستم شامل درایور کارت گرافیک شرکت‌ های معروف AMD/NVIDIA می‌باشد . همچنین Display Driver Uninstaller از زبان های متعددی پشتیبانی کرده و به کارایی بهتر و بالاتر کارت گرافیکی و سیستم کمک می کند . پاک کردن اطلاعات درایور از رجیستر ، بسیار کم حجم ، حذف نمایش خط فرمان ، پشتیبانی از تمامی کارت گرافیک ها و … از ویژگی های این نرم افزار است .


ho3.th بازدید : 160 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در این مجموعه از تصاویر زمینه تصاویری از طبیعت زیبا و آرام بخش طبیعت را که مناسب دسکتاپ می باشد برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. این مجموعه شامل بهترین و با کیفیت ترین تصاویر از مناظر زیبا و طبیعی جهان می باشد که شامل تصاویری از جنگل ها و سواحل اروپا و آفریقای مرکزی می باشد. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر طبیعت را با کیفیت عالی و سایز مناسب از سایت دانلودها دریافت نمایید.


ho3.th بازدید : 166 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان است که میتواند با اسکن نمودن سیستم و یافتن تمامی اطلاعات ممکن و موجود در مورد سخت افزار کامپیوتر به شما کمک نماید. نرم افزاری حرفه ای شناسایی و تشخیصی است که ضمن ارائه اطلاعات دقیق از سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ که مسلماً از نیازهای کاربران است کمک شایانی به یافتن آپدیت های جدید برای سخت افزارها می نماید. قسمتی که مربوط به بخش بروزرسانی می باشد باتوجه به نیاز سخت افزارها به مسئله آپدیت بودن گنجانده شده است. همانطور که میدانید بروز بودن درایورهای سخت افزارها باعث بهبود عملکرد سیستم خواهد شد. HWiNFO32 قادر به نمایش اطلاعات کاملی در مورد قسمت های مختلف کامپیوتر مانند CPU ، رم هارد دیسک ، مانیتور ، مادربورد ، درایور ها و … است. همچنین نمایش اطلاعاتی نظیر حرارت، ولتاژ مصرفی، سرعت چرخش فن و برق مصرفی نیز به افزایش اطلاعات کاربر از سخت افزار سیستمش یاری میدهد. ارائه گزارش به صورت گرافیکی و همچنین CSV, XML, HTML, MHTML باعث می شود در زمینه طبقه بندی گزارشات مشکلی به وجود نیاید.


ho3.th بازدید : 190 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک نرم افزار برای اجرای فلش ، اسکریپت ، فایل های Html و کد های جاوا است و مخفف Adobe Integrated Runtime است . گرافیک نرم افزار Adobe AIR با استفاده از GPU که در صنعت بازی و فیلم ها HD نیز از آن استفاده میشود . از ویژگی های این نرم افزار بارگزاری جاوا اسکریپت ، ساخت و گسترش برنامه های کاربردی ، نمایش کلیپ های فلش و … است . مزیت نرم افزار Adobe AIR این است که با ظاهر بسیار زیبا لذت کاربران خود را تامین کرده است. همچنین کمپانی هایی مشهور مانند eBay برای ایجاد و ساخت برنامه های کاربردی جذاب از نرم افزار Adobe AIR استفاده میکنند.


ho3.th بازدید : 193 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

ho3.th بازدید : 171 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزاری می باشد که به منظور بهینه سازی و پاکسازی قسمت های مختلف سیستم به کاربران توانایی رفع مشکلات مختلف در سیستم عامل ویندوز را می دهد. در این نرم افزار کاربران از ابزارهای مختلفی برخوردار می باشند که از این ابزارها می توان به انجام تنظیمات سیستمی ، برطرف سازی مشکلات و رفع منشا خطاهای ناگهانی در سیستم ، افزایش سرعت سیستم و پاکسازی فایل های اضافی به منظور ایجاد فضای بیشتر در هارد و سایر رسانه های ذخیره سازی اطلاعات.

ho3.th بازدید : 170 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

برنامه ای قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . با قابلیت LiveUpdate این برنامه می توانید در صورت مشکل در کدک و باز نشدن فرمت خاصی ، کدک های برنامه را آپدیت نمایید . آل پلیر برای پخش فیلم ها از DirectX نیز استفاده می کند که این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا هر فیلمی را پخش نمایید . قابلیت دیگر این برنامه قابلیت سینک کردن حرفه ای صدا و زیرنویس می باشد . فرمت هایی همچون FLV, MKV, DivX, Xvid, DVDs, CDs, RMVB, MP4 و … به راحتی با این برنامه قابل مشاهده هستند .


ho3.th بازدید : 143 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار WinHex قویترین نرم افزار نمایش فایل ها به صورت هگزا دیسمال، با استفاده از این نرم افزار می توانند فایل های روی هارد دیسک، فلاپی دیسک، سی دی و حتی فایل های مقیم در حافظه موقت Ram را بخوانید و آنها را ویرایش کنید، این نرم افزار قدرتمند امکان تغییرات سطح پایین بر روی اطلاعات را فراهم می کند و در صورتی که شما دانش کافی داشته باشید قادر خواهید بود توسط این برنامه طلاعات پاک شده را نیز بازیابی کنید. این نرم افزار یک برنامه فوق العاده حرفه ای است، و بیشتر برنامه نویسان و کراکر ها از آن استفاده می کنند. این نرم افزار با تمام فایل سیستم ها سازگار می باشد و توانایی بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک هایی که فایل سیستم آنها آسیب دیده است را نیز دارد.

ho3.th بازدید : 137 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Chasys Draw IES نرم افزار حرفه ای برای ادیت و طراحی تصاویر است . این نرم افزار با به کارگیری پروسه هایی که در ویرایشگر های گرافیکی در دسترس نیستند و با کمک ابزارها و پروسه های موجود میتوان تمام تغییرات را بر روی متون و تصاویر اعمال کنید. همچنین این نرم افزار دارای افکت های زیبا و یا با افزودن متن جهت حفظ کپی رایت میباشد . نرم افزار Chasys Draw IES قابلیت پشتیبانی از ساخت تصاویر دارای رزولوشن بالا (Super-Resolution ) را دارد . امکانات این نرم افزار امکان استفاده Alpha Channel ، امکان پشتیبانی از لایه های بزرگ ، ویرایش سریع تصاویر را دارد.

 

ho3.th بازدید : 223 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تصاویر لایه باز طرحهای اماده برای برنامه فتوشاپ و با فرمت PSD هستند که با استفاده از انها میتوانید طرحتان را به بهترین شکل ممکن  و با ساده ترین راه به سلیقه ی خودتان ویرایش کنید تنها کافیست تا فایل PSD را باز کرده و عکس مورد نظر خودتان را در ان قرار دهید . این فایل شامل طرح لایه باز قالب آماده فریم عکس میباشد که هم اکنون میتوانید ان را از دانلودها دریافت نمایید. 

ho3.th بازدید : 253 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اکشن یکی از ابزار های مورد نیاز برای  یک طراح حرفه ای شدن می باشد که با استفاده از ان میتوانید تاثیر جالبی را بر روی عکس و یا طرح مورد نظر خودتان بوجود بیاورد. دراین پست قصد داریم تا یکی از اکشن های موجود از گرافیک ریور را قرار دهیم که متن انگلیسی طریقه ی استفاده از ان نیز به فایل مورد نظر ضمیمه گشته است .شما با استفاده از این اکشن همانطور که در عکس مشخص شده می توانید تا افکت طرح های نت بر روی تصاویر  مدنظر خودتان بوجود بیاورید. هم اکنون میتوانید این اکشن را از دانلودها دریافت نمایید.

ho3.th بازدید : 185 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار کاربردی برای اتصال بین دو یا چند کامپیوتر از راه دور می باشد. همانطور که میدانید برای اتصال کامپیوترها به یکدیگر نیز به ایجاد شبکه محلی یا وجود IP اختصاصی در بستر اینترنت می باشد که هر دو این موارد برای کامپیوترهایی که از یکدیگر دور هستند ، تقریبا غیرممکن است ، چرا که تهیه یک IP اختصاصی برای کامپیوتر خانگی عملا امکان ندارد. برای رفع این مشکل نرم افزار Teamviewer بسیار کارآمد است. توسط این نرم افزار و سرورهای شرکت سازنده آن ، با در اختیار داشتن IP مجازی و پسورد ، میتوانید به کامپیوترها متصل شوید.این نرم افزار از وبسایت دانلود ها قابل دانلود است . 

ho3.th بازدید : 176 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند. کارایی پایین سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده و …! برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ Windows Repair نرم افزاری بسیار کاربردی برای زمانی است که ویروس ها و فایل های مخرب به ویندوز شما آسیب رسانده باشند و موجب اختلال در عملکرد آن شده باشند. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی مشکلات و آسیب های وارد شده به ویندوز خود را ترمیم نمایید.

ho3.th بازدید : 164 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

EF Commanderیکی از پیچیده ترین و با قابلیت ترین نرم افزار ها در زمینه ی مدیریت فایل است که قابل استفاده توسط کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این نرم افزار برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ و تحت سیستم عامل OS/2 نوشته شد و به منظور مدیریت ارائه برای برنامه های DOS قدیمی استفاده می شد. تا در سال ۱۹۹۶ برای نسخه ی ۳۲ بیتی سیستم عامل ویندوز مایکروسافت ارائه شد. قابلیت کاربری این محصول بسیار آسان است و اگر شما به دنبال مدیریت فایل های تان هستید از این نرم افزار بهره مند شوید.

ho3.th بازدید : 152 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Vector Of Countries Flag نام دارد. این مجموعه وکتور هایی از پرچم های کشور می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.


ho3.th بازدید : 188 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Logo Design Concept نام دارد . این مجموعه وکتور هایی از آرم و لوگوی مفهومی می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از دانـــلودها دریافت کنید.

ho3.th بازدید : 157 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد.

ho3.th بازدید : 195 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

Format Factory  نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

 


فیس نما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 28,633
  • بازدید کلی : 295,885
  • برترین موسیقی هفته
    آرمین زارعی
    بزار پلی شه موزیکم
    آرمین زارعی - بزار پلی شه موزیکم

    آرمین تو ای اف ام - بذار پلی شه موزیکم

    سریال پیشنهادی
    سریال کنستانین
     - یه سریال جذاب و جالبه برای افرادی که به سریال های تخیلی علاقه دارن
    http://media.dcentertainment.com/sites/default/files/TV_Gallery_Constantine01_53712d01f179e9.81662124.jpg